Technologia
BLOKI SILNIKOWE
Blok, inaczej zwany kadłubem silnika jest największym i najcięższym z jego wszystkich elementów, wiążącym wszystkie jego podzespoły. Do bloku mocowana jest cała baza dalszego osprzętu jak prądnice, pompy paliwowe i wtryskowe itd.
Dzięki jego zwartej budowie uzyskuje się najmniejsze z możliwych gabaryty całego silnika. Bloki naszej produkcji wykonane są z wysokiej jakości żeliwa szarego – GG25. Materiał ten cechuje bardzo dobra plastyczność, łatwość obróbki, a przy tym wysoka odporność na zużycie i bezkompromisowa twardość.
Dzięki jego zwartej budowie uzyskuje się najmniejsze z możliwych gabaryty całego silnika. Bloki naszej produkcji wykonane są z wysokiej jakości żeliwa szarego – GG25. Materiał ten cechuje bardzo dobra plastyczność, łatwość obróbki, a przy tym wysoka odporność na zużycie i bezkompromisowa twardość.